Duramotion

Veel gestelde vragen

Klantportaal

  • Hoe kan ik een gebruiker toevoegen aan mijn klantportaal account?

    U kunt bij account - gebruikers - gebruikers toevoegen, meerdere gebruikers aan maken, u heeft dan de mogelijkheid om per gebruiker de rechten aan te passen zodat niet elke gebruiker alles kan inzien of wijzigen.

  • Ik ben een nieuwe gebruiker en kan niet inloggen, waar ligt dat aan?

    Indien u zich zojuist heeft geregistreerd voor een klantportaal account, dan kan het zijn dut uw account nog goedgekeurd dient te worden voordat u deze kunt gebruiken.

  • Ik ben nog geen klant hoe plaats ik een bestelling in het klantportaal?

    Eerst maakt u een account aan via ons automatische registratie proces, bij goedkeuring word er een account voor u aangemaakt, en kunt u meteen gebruik maken van het klantportaal.

  • Kan ik buiten de aangeboden merken, ook andere spullen bestellen?

    Ja, dat is een mogelijkheid. Wij werken met onze vaste partners, waar wij een voorraad van hanteren, maar we hebben ook lijntjes met andere aanbieders. Hiervan houden wij geen voorraad, maar kunnen wij wel binnen een aantal dagen binnen krijgen. Denk hierbij aan: Esdec, Solaredge, Goodwe, etc.

  • Voor sommige producten zie ik brutoprijzen, waar vind ik mijn eigen prijzen?

    Indien u eigen prijsafspraken heeft, afwijkend van de standaard afspraken, wordt dit bepaald voor de producten die u afneemt. De producten die u niet afneemt of niet standaard in uw assortiment zitten, worden dan ook niet meegenomen in de op maat gemaakte prijsafspraak. Indien u graag wel een product wil bestellen neem dan even contact op met de backoffice of met de accountmanager, om uw eigen prijs vast te leggen voor de gewenste producten.

  • Wanneer is mijn bestelling definitief?

    Als u een bevestiging heeft ontvangen van de backoffice, is uw bestelling definitief.